fbpx

ייעוץ ותכנון מס לעצמאים


יעוץ ותכנון מס לעצמאים

יעוץ ותכנון מס הוא שרות שירות שמשרדינו מספק ללקוחותינו לפני פתיחת עסק , באופן שוטף לאורך חיי העסק או לפני הגשת דוחות לשלטונות מס.

יעוץ ותכנון מס כולל בתוכנו את כל סוגי המיסים מס הכנסה ליחידים, לחברות, לשכירים , מס ערך מוסף לעוסקים פטורים, לעוסקים מורשים ולחברות , ביטוח לאומי לעצמאים , לחברות ולשכירים.

שרותי יעוץ מס כוללים את התכנון של אופן ההתאגדות כעסק, האם זה יהיה יחיד או חברה, האם עוסק פטור או עוסק מורשה, ולאחר שמחליטים אנו מדריכים את הלקוח כיצד להתנהל בהתאם להוראות ניהול ספרים.

במשך השנה אנו מבצעים תחזית מס ומתאימים את תשלומי המקדמות מס. בסוף שנה אנו עושים תכנון מס להפחתת נטל המס תוך נקיטת צעדים של תכנון מס לגיטימי.

למי מיועד שרות יעוץ מס ?

ליחידים – בעת פתיחת העסק , במע"מ תכנון כיצד לפתוח את התיק , כעוסק פטור או עוסק מורשה , מה הקריטריונים , מה ההשלכות מה היתרונות ומה החסרונות של כל אפשרות. במס הכנסה , יעוץ ותכנון מס בסוף שנה איך להפחת את נטל המס על ידי צעדים לגיטימיים כגון הפקדות לקרן פנסיה , קרן השתלמות , ביטוחי חיים , תרומות ועוד , בהתאם לגובה ההנסה של כל אחד.

חברות – יעוץ מס מתי כדאי להפוך לחברה, תכנון מס בין סכומי המשכורות לבעלי השליטה לבין משיכת רווחים כדיבידנדים , תכנון מס כמפעל מועדף על מנת להנות מהנחות מס, תכנון מס בסוף שנה על מנת להפחית את נטל המס, תכנון מס והכנה להתמודדות בדיונים מול מס הכנסה.

לשכירים – בחינת הזכאות להחזר מס והכנת דוחות שנתיים למס הכנסה הן במקרים של החזר מס והן במקרים בחלה חובת הגשת דוח בהתאם לקריטריונים שנקבעו בחוק.

יעוץ ותכנון מס על ידי משרדינו

אנו מלווים את לקוחותינו כבר משלב ההקמה בתכנון מס הנכון והמתאים להם, מבצעים הערכות ותכנוני מס במשך השנה, ובסוף שנה יעוץ מס בכדי להפחית את נטל המס בצורה לגיטימית.

משרדינו עוסק ביעוץ מס בעת ביצוע עסקאות כגון רכישת עסק חדש, מכירת העסק, רכישת מבנה לחברה והשקעות נדל״ן אחרות.

בעת ביצוע תכנון המס אנו מסתייעים בתוכנות לחישובי מס המציגות את תחזית שומת המס הצפויה על ידי מס הכנסה. כשאנו מבצעים את תחזית המס אנו נותנים יעוץ מס מה כדאי עוד לעשות ובאיזה צעדים לנקוט על מנת לחסוך מס.

לעיתים ישנן סוגיות בתכנון מס מורכבות ומסובכות בהן משרדינו נעזר בטובי המומחים על מנת להתמודד איתן.

לפגישת ייעוץ ללא עלות

למשרדינו ניסיון של שנים רבות בתחום הנהלת חשבונות.

אנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ ללא עלות, התקשרו עוד היום

דילוג לתוכן